Translate

lördag 1 oktober 2016

Ny sexsiffrig milstolpe..

Fler och fler hittar min blogg. Idag har besöksiffran på bloggen passerat 100 000 unika personer från Sverige.

Fortsätt gärna att dela mina teckningar. Jag är tacksam om du länkar till bloggen, annars är det svårt att veta vilka teckningar som delas..

Totalt har bloggen haft besökare från 127 länder.

Ibland får jag information om hur en viss bild har spridits. Ett sådant exempel är min teckning om kvotering. Enbart från en delning har den delats vidare över 62 000 gånger och nått över 1,4 miljoner tittare.

1 kommentar:

  1. "Jag är tacksam om du länkar till bloggen, annars är det svårt att veta vilka teckningar som delas.."
    Hm, jag tror att vid de tillfällen jag använt dina bilder (framförallt i samband med Kaplanaffären) så har jag länkat till hemsida, inte till inlägget för just den bilden. Vilket med andra ord inte säger något om vilken bild det är jag använt ...

    SvaraRadera